search

מהו ארון אחסון?

"שלמה משה ריהוט משרדי מתקדם" מתמחים בתכנון ואספקה של ארון משרדי לאחסון קלסרים כולל הובלה והרכבה, לכל שאלה, אל תהססו, פנו אלינו בטלפונים משרד: 03-677-7311, נייד: 050-696-5011. נשמח לשמוע מכם

ארון אחסון קלסרים הוא סוג של ריהוט אחסון שתוכנן במיוחד לאחסון כמויות גדולות של קלסרים, מסמכים וחומרים אחרים. ארונות אחסון עשויים בד"כ מעץ, ארונות פח או פלסטיק, וכוללים מגירות ומדפים רבים לפי הצורך, למי שמעוניין לאחסן אנו גם מספקים עגלת מגירות, ניתן להוסיף לארונות אחסון מנגנון נעילה לשמירה על אבטחת הפריטים, אף על פי שברור לכולנו שהמפתח בארון אחסון נועד לשמירה על פרטיות ולא להגנה מפני פורצים.

מהו ארון אחסון?

טיפים לבחירת ארון אחסון למזכירה?

למה חשוב לבחור ארון אחסון נכון:

  1. בחרו את המידה הנכונה: ארונות אחסון למזכירה מגיעים בגדלים שונים, לכן חשוב לבחור את המתאים לצרכים שלכם. קחו בחשבון כמה מקום/מדפים אתם צריכים עבור המסמכים שאתם מאחסנים, בנוסף התאימו את גודל האחרון לחדר או האזור בו יוצב הארון.
  2. קחו בחשבון את סוג החומר: ארונות אחסון זמינים במגוון חומרים, כמו עץ, מתכת או פלסטיק. קחו בחשבון את סוג החומר שיתאים ביותר לצרכים שלכם ולסביבה בה יוצב הארון, אם ארון האחסון מונח במחסן אנו מניחים שלא ממש יהיה לכם איכפת מאיזה חומר הוא עשוי, אך אם ארונות האחסון נמצאים בחללי המשרדים, אנו מניחים שתרצו ארון מעץ שמתאים לסגנון העיצוב במשרד.
  3. דברים חשובים נוספים בעת בחירת ארון אחסון: האם אנחנו צריכים מגירות או מדפים יספיקו? מה גובה הקלסרים אני מאחסן? האם אני רוצה מפתח לשמירה על פרטיות? חשבו על הדברים מבעוד מועד על מנת לקבל את המוצר האופטימלי לצרכים שלכם.
  4. חשבו על התקציב: ארונות אחסון יכולים לנוע בטווח מחירים, אז שקול מה התקציב שלך ואיזה סוג ארון אתה יכול להרשות לעצמך, המחיר משתנה בהתאם לחומר, לגודל, לעיצוב, אם המוצר כולל הובלה והרכבה או לא ועוד.

תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון ולקבל הצעת מחיר טלפונית משרד: 03-677-7311, נייד: 050-696-5011. נשמח לשמוע מכם.

מה גובהו של מדף בארון אחסון?

גובה (דיפולטיבי) של דף בארון אחסון יכול להשתנות בהתאם לדגם וליצרן. בדרך כלל, גובה המדפים הוא בין 30-40 ס"מ. חלק מארונות האחסון כוללים מדפים מתכווננים/פונקציונאלים, המאפשרים לך להתאים אישית את הגובה כך שיתאים לצרכים שלך.

מהו ארון אחסון?

מהו העומק המומלץ בארון אחסון?

גם העומק המומלץ בארון אחסון הוא בדרך כלל בין 30-40 ס"מ. זה מאפשר מספיק מקום לאחסון מסמכים/ קלסרים וחומרים אחרים מבלי להעמיס את הארון.

"שלמה משה ריהוט משרדי מתקדם" אנו מתמחים בתכנון ואספקה של ארונות למשרד מנהל כולל הובלה והרכבה לכל רחבי הארץ לכל שאלה, אל תהססו, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם – ניתן לקבל הצעת מחיר טלפונית.

לקבלת הצעת מחיר טלפונית התקשרו: משרד: 03-677-7311, נייד: 050-696-5011. נשמח לשמוע מכם.

השאירו תגובה למאמר
Filters
Sort
display